Obchodní podmínky

1. Tabulka velikostí

Děti (86-140 cm)

Velikost

(výška v cm)

86

92

98

104

110

116

122

128

134

140

Věk

1-1,5

1,5-2

2-3

3-4

4-5

5-6

6-7

7-8

8-9

9-10

Obvod hrudníku (cm)

51

52

54

55

57

58

60

62

63

67

Obvod pasu  (cm)

49

50

52

52

54

56

56

57

58

60

Obvod boků (cm)

-

-

57

58

60

62

64

66

68

72

Vnitřní strana nohy (délka   v cm))

33

37

41

44

48

51

55

58

62

65

 

86/92

98/104

110/116

122/128

134/140

 

2. Dodací podmínky

Odesláním objednávky kupující potvrzuje její závaznost a dává tím souhlas s obchodními podmínkami internetového obchodu e-natali.cz.

Rychlost dodávky objednaného zboží k zákazníkovi je závislá na vybraném způsobu platby a na dostupnosti zboží.

 

Způsob platby a dodání zboží:

Platba na dobírku

Dodání zboží následuje v termínu 3 – 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Manipulační poplatek činí 125,- Kč. Dodávka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek, do vyčerpání zásob. Termín realizace objednávky se může prodloužit z příčin nezávislých na firmě.

Bankovní převod

  • Zboží, které máme skladem, odesíláme v den, kdy bude hodnota nákupu připsána na účet prodávajícího.
  • Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 670100-2209939317/6210

    VS: číslo objednávky

 

Na všechny výrobky poskytujeme záruční lhůtu dle zákona.

 

3. Doporučená údržba textilu

  • U barevného zboží je optimální teplota lázně 30 st. C
  • Při praní barevného prádla používejte prostředky s označením Color
  • Prádlo perte a žehlete z rubové strany
  • Pokud žehlíte oblečení s potiskem, flitry, či jiný lurexový materiál, nesmíte ho přežehlit, jinak ho znehodnotíte.
  • Při ručním praní používejte zásadně tekuté prací prostředky určené pro jemné a barevné prádlo
  • V aviváži pouze máchejte – nenechávejte ani krátkodobě odležet
  • Ždímejte při nízkých otáčkách, zamezíte tzv. potlačení barev a přetáčení švů
  • Při sušení na slunci, dbejte, aby výrobky zůstaly obrácené naruby, předejdete k vyšisování barev.
  • Jemné druhy pletenin jsou náchylné k zatržení vláken a tvorbě žmolků. Zátrh je mechanické poškození a nemůže být uznán jako reklamace. Žmolkovitost nesnižuje funkčnost výrobku.
  • Výrobky, u nichž bude proveden neodborný zásah, nebudou uznány v reklamačním řízení.
  • Suché zipy – mohou při používání způsobit nevratné poškození výrobku. Jedná se o případy, kdy je tímto typem zipu opatřena vnitřní strana oděvu. Při používání rozepnutého oděvu, pak dochází k otěru částí zipu a tkaniny výrobku, která je po určité době používání poškozena staženými a vytrhanými nitěmi tkaniny.

 
4. Záruka vrácení peněz

Zaručujeme Vám právo na vrácení zakoupeného, nepoužívaného zboží v původním obalu do 14 dní po obdržení zásilky. V případě, že z jakéhokoliv důvodu nejste se zbožím spokojeni, zašlete nám jej zpět v originálním obalu jako pojištěnou zásilku (ne dobírkou) na vlastní náklady s označením „vrácené zboží“ prostřednictvím České pošty, na adresu: Ing. Radka Vanková, Luční 688, Krmelín, 739 24. Nezapomeňte ke zboží přiložit kopii daňového dokladu. Částka za vrácené zboží Vám bude poukázána bankovním převodem do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

 

5. Reklamace

Zjistí-li zákazník při přebírání zboží od přepravce nebo na poště, že je obal zásilky viditelně poškozen, odmítne její převzetí a na místě sepíše za přítomnosti přepravce nebo zaměstnance pošty záznam o poškození zásilky, který si nechá potvrdit. O této skutečnosti neprodleně informujte prodávajícího. Poškozenou zásilku nepřebírejte! Za zásilku, která byla poškozena během přepravy, odpovídá přepravce a případná reklamace bude uplatněna vůči němu. Zjistí-li zákazník neúplnost nebo poškození obsahu zásilky, musí o tom informovat prodávajícího do 24 hodin od převzetí zásilky. 

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Zákazník vyplní Reklamační list a na vlastní náklady odešle doporučeně Českou poštou jako běžný balík (ne dobírkou) reklamované zboží zpět prodejci. Reklamované zboží musí být řádně zabalené a jeho součástí musí být i zákazníkem podepsaný reklamační list a kopie daňového dokladu.

Obsah reklamačního listu: jméno a příjmení, adresa, identifikace zboží, číslo prodejního dokladu, datum nákupu, popis reklamace

Prodávající v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží posoudí oprávněnost reklamace vady zboží a vyrozumí zákazníka o výsledku reklamačního řízení. V případě uznání reklamace budou zákazníkovi uhrazeny veškeré výdaje spojené s reklamací, včetně prokázané ceny přepravného vynaloženého na odeslání reklamovaného zboží zpět prodávajícímu a bude mu nabídnuto nové zboží nebo vrácení peněz.

 

6. Ochrana osobních údajů

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje o zákazníkovi nebude poskytovat žádné další třetí osobě a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a zákonem č. 480/2004 Sb. Tyto údaje slouží prodejci pouze k uskutečnění obchodu se zákazníkem. Pokud zákazník projeví svůj souhlas, může mu prodávající sdělovat e-mailem obchodní sdělení s novinkami, speciálními nabídkami, a nabízet účast v anketách a průzkumech trhu.

 

Obchodní podmínky

Úvod

Prodejce: e-natali.cz Radka Vanková, Luční 688, Krmelín, 739 24, Česká republika.

Prodejce podniká na základě živnostenského listu vydaného Živnostenským úřadem v Ostravě pod č. j.: SMO/325617/12/ŽÚ/BOJ, dne 4.10.2012.

Prodejce není plátce DPH. IČ:01139444

Kontakt: +420 739 522 999, email: info@e-natali.cz

Číslo účtu pro bezhotovostní platby: 670100-2209939317/6210 

VS: číslo objednávky

Obchodní podmínky platné pro nákup v internetovém obchodě e-natali.cz se řídí platným právním řádem České republiky.

Ceny

Všechny ceny jsou uvedeny v českých korunách (Kč). Ceny zahrnují příslušnou DPH (daň z přidané hodnoty) v zákonné výši. Celková cena dále zahrnuje náklady na dopravu, platbu a dodání zboží. Ceny uvedené v den, kdy zákazník odešle svou objednávku, jsou platné v průběhu celého procesu nákupu.

Nákup

Při objednávání zboží na stránkách e-natali.cz se po potvrzení objednávky prodejcem zaslaném na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem ("potvrzení objednávky") uzavírá závazná kupní smlouva.

Dodací termíny a oznámení o dodávce

Dodání zboží následuje v termínu 3 – 5 pracovních dnů od momentu potvrzení objednávky při platbě na dobírku. Uvedené dodací termíny představují pouhý odhad a závisí zejména na fungování poštovní služby. V období zvýšené zátěže poštovních služeb (např. před Vánoci) může dodání zboží trvat o něco déle než obvykle. Proto žádáme zákazníky, aby si zboží, které chtějí obdržet do Štědrého dne, objednávali nejpozději do 10. prosince.

Dodání zboží: prostřednictvím České pošty

Oznámení o odeslání zboží bude zákazníkovi zasláno e-mailem.

Manipulační poplatky a poštovné

U každé objednávky bude účtován standardní manipulační poplatek a poštovné, a to bez ohledu na počet objednaných kusů zboží. Tento poplatek kryje náklady na manipulaci, balení, platby, služby a dodávku zboží, jež vzniknou prodejci ve vztahu ke každé objednávce. Standardní výše manipulačního poplatku a poštovného u všech objednávek činí  105,- Kč. Při platbě předem na bankovní účet zákazník hradí pouze 60,- Kč.

Doručení zboží

Dodávka zboží je realizována v pořadí podle přicházejících objednávek, do vyčerpání zásob. Termín realizace objednávky se může prodloužit z příčin nezávislých na firmě.

Pokud dojde během přepravy k poškození zásilky, je zákazník povinen bezodkladně kontaktovat prodejce. Prodejce pak zajistí dodávku nového zboží zákazníkovi, případně vrácení odpovídající částky za poškozené zboží.

Platba

Platba na dobírku

Bankovní převod

  • Zboží, které je skladem, prodejce odesílá v den, kdy bude hodnota nákupu připsána na účet prodávajícího

 

Právo na odstoupení od smlouvy / vrácení zboží

Prodejce garantuje možnost vrácení/výměny zboží do 14 dní.

Prodejce poskytuje svým zákazníkům 14 denní lhůtu na odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet dnem doručení zboží zákazníkovi.

Zákazník je povinen zajistit vrácení zboží a uhradit související náklady.  Zboží musí být zasláno poštou jako běžný balík.


Vrácení zboží poštou

K takové zásilce musí být přiložena kopie daňového dokladu. Zákazník je v takovém případě povinen uhradit poštovné a nese také riziko poškození zásilky během přepravy. Doporučujeme zákazníkům, aby si uschovali doklad o odeslání zásilky a případně i číslo zásilky až do okamžiku vrácení kupní ceny.

Zásilky obsahující vracené zboží musí být označeny slovy ”vracené zboží” a zaslané na adresu: Radka Vanková, Proskovická 69, 70030  Ostrava-Jih. Vracené zboží musí obsahovat původní visačky, nesmí být použité, musí být v původním stavu a v původním obalu, v jakém bylo zákazníkovi dodáno. Prodejce rovněž požaduje, aby zákazník uvedl důvod vrácení zboží.

Výměna zboží

Vyměňované zboží musí být vráceno nepoužité a nepoškozené a musí obsahovat původní visačky. Zboží musí být také v původním obalu, v jakém bylo zákazníkovi dodáno. Peníze za vrácené zboží budou zákazníkovi vyplaceny do 30 dnů od obdržení vráceného zboží prodejcem. Náklady na poštovné hradí kupující.

Odpovědnost

Prodejce si vyhrazuje právo nedoručit objednávku v případě, že se na internetových stránkách vyskytla zcela jasná a zřejmá chyba (omylem uvedena cena nulová částka  nebo není cena uvedena vůbec). V takovém případě bude prodejce neprodleně informovat zákazníka o příslušné chybě i o správné ceně a požádá jej o sdělení, zda si přeje ve vyřizování objednávky pokračovat.

Prodejce usiluje na stránkách e-natali.cz o co nejpřesnější popis zboží a co nejvěrnější zobrazení, ale i přesto může dojít k mírným barevným odchylkám mezi fotografiemi a skutečným zbožím, způsobené přenosem dat. Prodejce nenese odpovědnost za jakékoli barevné nesrovnalosti pramenící z výše uvedených faktorů.